Huur onze kerk

Bent u op zoek naar een bijzondere locatie voor uw volgende evenement? De Grote Kerk Meppel biedt een unieke en indrukwekkende ruimte voor een breed scala aan gelegenheden. Neem contact met ons op via de contactpagina voor meer informatie over verhuur en beschikbaarheid. We kijken ernaar uit u te verwelkomen in de Grote Kerk Meppel.

Bruiloft

De Grote Kerk Meppel biedt een unieke en onvergetelijke locatie voor uw bruiloft. Of het nu gaat om het burgerlijk huwelijk, de kerkelijke inzegening, receptie, feestelijk diner of het knallende feest, ons prachtige, historische gebouw met zijn indrukwekkende architectuur vormt de perfecte achtergrond voor uw speciale dag.

Concert

De Grote Kerk Meppel is de ideale locatie voor uw concert. Onze historische kerk biedt niet alleen een indrukwekkende en inspirerende omgeving, maar staat ook bekend om zijn uitstekende akoestiek. Of u nu een klassiek concert, een kooroptreden of een modern muziekoptreden plant, de Grote Kerk Meppel zorgt voor een onvergetelijke ervaring voor zowel artiesten als publiek.

Zakelijk evenement

De Grote Kerk Meppel biedt een inspirerende en indrukwekkende omgeving voor uw zakelijke evenement. Ons historische gebouw, gelegen in het hart van Meppel, is de perfecte locatie voor vergaderingen, conferenties, seminars, bedrijfspresentaties en andere zakelijke bijeenkomsten.

Feesten & Partijen

De Grote Kerk Meppel biedt een unieke en sfeervolle omgeving voor uw feest of partij. Ons historische gebouw is de perfecte locatie voor verjaardagen, jubilea, familiebijeenkomsten, en andere feestelijke gelegenheden. Met zijn prachtige architectuur en indrukwekkende ambiance zorgt de Grote Kerk Meppel voor een onvergetelijke viering.

Uitvaart

De Grote Kerk Meppel biedt een waardige en serene omgeving voor het houden van uitvaarten en herdenkingsdiensten. Ons historische gebouw met zijn rustige en respectvolle ambiance vormt de ideale locatie om afscheid te nemen van een geliefde en om hun leven te herdenken.

Tentoonstelling of expositie

De Grote Kerk Meppel biedt een inspirerende en indrukwekkende omgeving voor uw tentoonstelling of expositie. Ons historische gebouw, met zijn ruime en flexibele opzet, is de ideale locatie om kunst, cultuur en creativiteit te presenteren.

Beurs

Foto- of videoshoot

De Grote Kerk Meppel biedt een adembenemende en historische setting voor foto- en filmshoots. Met haar indrukwekkende architectuur, rijke geschiedenis en veelzijdige ruimtes is de kerk een ideale locatie voor een breed scala aan creatieve projecten. Of het nu gaat om een modereportage, trouwfoto’s, commerciële shoot of een filmproductie, de Grote Kerk biedt een unieke en inspirerende achtergrond.